Сервіс Aseca

 Сервісна служба компанії Aseca

Для забезпечення якісного сервісу компанія Aseca пропонує три основні складові надання послуг клієнтам.

 

Технічна підтримка

- Технічна підтримка дозволить виявити помилки на ранній стадії і допомогти користувачу виправити їх дистанційно.

Гарантійне обслуговування

- Якщо віддалене налаштування не допомагає, інженери сервісного центру виявляють причини несправності та здійснюють ремонт обладнання, відповідно до умов гарантійного обслуговування.

Постгарантійне обслуговування

- Середній термін  роботи ендоскопічного обладнання перевищує гарантійний період. Тому важливо надавати можливість ремонту обладнання і після закінчення терміну гарантії.

Сервісні роботи проводяться фаховими інженерами компанії Aseca, які пройшли навчання та стажування у європейських представництвах компанії Pentax в містах Гамбург та Потсдам, що підтверджено відповідними сертифікатами.

Склад запасних частин

Aseca має спеціалізоване обладнання для ремонту ендоскопічної техніки, а також формує склад запасних частин для надання послуг в найкоротший термін.

Стерилізація та дезинфекція

Сервісний центр компанії Aseca має все необхідне обладнання для мийки, дезінфекції та стерилізації  несправного ендоскопічного обладнання.

Звернувшись до представників сервісної служби компанії Aseca, ви обов’язково отримаєте кваліфіковану консультативну та технічну допомогу з питань використання, обслуговування та обробки ендоскопічного обладнання компанії Pentax Medical.